понедельник, 23 марта 2020 г.

Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину вчителя англійської мови Ляшко Вікторії Вікторівни



Дата


12.03

Зміст організаційно-педагогічних заходів


1. Робота з шкільною документацією
2. Педрада "Про дистанційне навчання".
3.Робота з фаховою документацією

 Форма проведення.


Аудиторно.



13.03.
1. Опитування учнів про стан здоров՚я.
2.Опрацювання методичних рекомендацій  щодо ущільнення навчального матеріалу
3. Розробка та упорядкування завдань для учнів 1-А,
1-Б,5-А,5-Б,6-Б, 7-го та 8-А,8-Б класів
3. Консультації  з учнями та батьками щодо організації проведення навчання через дистанційну форму. Розсилка завдань учням  у групи Viber.
Дистанційно.

16.03
1. Опитування учнів про стан здоров՚я.
2. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»
3.Робота із шкільною документацією.
Освітня платформа «На урок».
Дистанційно.
17.03
1. Опитування учнів про стан здоров՚я.
2.Підбирання матеріалу для учнів 1-х класів.
3.Упорядкування папки самоосвіти.
Робота з ноутбуком
Дистанційно.
18.03
1. Опитування учнів про стан здоров՚я.
2. Перегляд відео « Як убергтися від Covid-19»
3.Онлайн консультації з батьками 5-А

Дистанційно.
19.03

 

1. Опитування учнів про стан здоров՚я.
2.Опрацювання фахової літератури.
3.Онлайн консультації з учнями та батьками.
Дистанційно.


20.03
1. Опитування учнів про стан здоров՚я. Онлайн консультації з учнями та батьками.
2.Опрацювання нормативно-правової бази щодо роботи з учнями під час канікул та карантину.



Дистанційно.

23.03

1. Опитування учнів про стан здоров՚я.
2.Робота з методичною літературою на тему « Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів».
3. Участь у вебінарі 
 «Технічні особливості організації дистанційного навчання»
4.Реєстрація на  курс ІЗІ ЗНо. англійська мова.


Дистанційно.

Платформа nus.org.ua
Платформа ЕdEra

24.03
1.  Перегляд та проходження  курсу «ІЗІ  ЗНО.     АНГЛІЙСЬКА МОВА»
2. Опитування учнів про стан здоровя та онлайн консультації.
Платформа “ЕdEra
Дистанційно.

25.03

1. Перегляд та проходження  курсу «ІЗІ ЗНО.      АНГЛІЙСЬКА МОВА
1.Участь у вебінарі "The backstage of teaching an exam class"
3. Розробка таблиці   по темі  «There is…. There are …« What is in the box?
4. Опитування учнів про стан здоров՚я.

Платформа “ЕdEra

Платформа
Dinternal Education” 

Дистанційно.
26.03

    1. Проходження курсу ІЗІ ЗНО. англійська мова

2. Опитування учнів про стан здоров՚я.
3. Онлайн консультації з учнями та батьками.




Платформа “ЕdEra
Дистанційно.

27.03
1.Опитування учнів про стан здоров՚я.
2. Розробка та упорядкування завдань для учнів 1-А,
1-Б,5-А,5-Б,6-Б, 7-го та 8-А,8-Б класів. Онлайн поради для батьків.
2. Перегляд та проходження  курсу «ІЗІ ЗНО.      АНГЛІЙСЬКА МОВА
Дистанційно.
Платформа ЕdEra

30.03-03.04
Відпустка.

Комментариев нет:

Отправить комментарий